Känslosam Frukost

Hotell frukost i morse vid familjebordet, alla var på plats
Det vart ägg, oboy, färska frallor från bageriet, juice, ost & skinka.
Vi började diskutera hundar och alla var överrens om att den bästa hunden vi haft var LEX

Våran svartvita amstaff, den bästa hunden ever.
Han var älskad av alla och snyggaste killen i världen.
Vi satt och prata gamla minnen om honom och det slutade i gråt.
Kalle började gråta, jag började gråta, Max trösta och så pratade vi vidare om den finaste hunden Ever....


Min älskling, jag hade ingen bild på datan på han så jag fick ta bild på ett kort
Bad picture.

Nu har jag tagit en sval dusch och ska ta en alvedon och krascha i soffan, barnen ska till Flaten och Sandra ska jobba.
I kväll är vi ytterligare en person här för Max har en kompis som blivit utslängd av sin mamma och han ska stanna här så länge.

Ja Ja , hoppas ni får en fin Lördag

Peace out!
Maria


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej lilla hönsmamma!

Det verkar vara ett bra pang ute hos Dig. Den frukosten gick verkligen inte av för hackor.

Läste att Du har ont i halsen, stackars liten. Det är många som har det nu - men det hjälper ju inte Dig.

Krya på Dig!

Har pratat med Gunne och jag får banne mig inte till en dag i för att komma ut till Kia och Dig. Förbannat också!

Men den 6/9 kommer vi - och det ser jag verkligen fram mot!

Puss och kram!

Biba

Postat av: gunneandersson

Guuud, vilken söt vovve. Brukar passa mitt barnbarns lilla chihouva, en liten bortskämd rackare. Hur kan man slänga ut sitt barn??? Bra att du finns, Kramisar

2010-08-14 @ 16:47:32
Postat av: Daniella

Håller med Gunne. Tur att du finns, Maria! Du är en guldmänniska som gör den här jorden en lite bättre plats att leva på. <3

2010-08-15 @ 12:02:26
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0