Kvällskvisten.

Nu chillar jag bara i soffan!

Frågan jag fick igår gäller en hund?
En hund jag har haft kär många år som har bott hos mig till och från.
Nu är frågan om jag kan ta över han för gott?

Det är en svår fråga ? både för och nackdelar??
Han är en vuxen hund som klarar att vara själv hemma och jag jobbar ca 5 timmar om dagen så han blir inte ensam ofta.
Han ska sova hos mig Torsdag - Lördag så jag ska känna han på pulsen för det var länge sen vi sågs.






Lillkillen

Hjälp mig! vad ska jag göra??

Kramar Maria


Love M


Kommentarer
Postat av: Daniella

Det verkar ju vara en del fördelar. Så min första tanke är: Varför inte?



Du får väl se hur det känns efter dessa dagar. Annars så är ju ni så vana vid hundar. Den enda nackdelen jag kommer på är att det inte blir lika lätt för er att resa bort och så när ni vill det. Men har ni många potensiella hundvakter så är ju det löst ;)

2010-08-24 @ 19:20:58
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: mikiss:P

såklart du ska ha honom;) han verkar en jättefin hund:) dessutom gillar kalle hundar:P de vet jag :D

2010-08-24 @ 19:36:29
URL: http://mikisspikiss.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

För mig får Du har hur många hundar som helst. Huvudsaken är att Du inte glömmer bort oss som är Dina vänner. Du måste också få tid att skriva på Din blogg, den ger mig många glada skratt.

Vad är det för ras på hunden, vågar man klappa den...?

Godnattkram!

Biba

Postat av: Elina - DALKULLA

Fin vovve :)

2010-08-25 @ 08:07:59
URL: http://eliiinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0