O my good...

Rubriken har inget med nott att göra Ha Ha

I dag har jag jobbat och vart hundvakt till Bellisen.
Jag har även gjort något som jag är stolt över och som har gått och tyngt mig i många år och som ger mig värsta ångesten dagligen men
Nu har jag bokat en tid och väntetiden är 5 månader så jag berättar mer i Januari.
Håll alla tummar ni har......

Till middag i dag gjorde jag fläskytterfile som jag kokade i en sås med charlottenlök och gräslök och massa kryddor
Vart sådär på min lista men ätbart.

Nu tänkte jag bjuda på några naturbilder



guldfärgad skalbagge, på bilden blev den grön guldig med in real life guldfärgad, as fin.




cooool


2 rådjur på ängen.

Ha en super kväll, i morgon ska jag till IKEA med brudarna..

Love M

Kommentarer
Postat av: Daniella

Nämen va tusan! Vi var ju där idag :/



Jag kommer hålla båda mina och Alexians tummar. Tror dessutom att jag vet vad det är. Glad för din skull att du bestämt dig för något nu. Det viktigaste är att du mår bra och trivs med dig själv, för i våra ögon är du världens bästa Maria!

2010-08-11 @ 18:55:44
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0