Söndagen i övrigt.

Dagen har flytit på.

Jag fastnade på Paris Hiltons program i dag på Tv när hon ska hitta en ny vän.
Jag diggar henne, en skön brud...

Tvättat & packat lite och lagat mat (maten smakade skit men den färska pastan var god)
Jag kollade den sista hyrfilmen också

Blood Creek



Helt ok film= Horror

I kväll blir det chill eftersom halsen fortfarande spökar.
Hoppas ni får en skön kväll.

Sen är jag fett förbannad på detta jävla oprovocerade våldet som finns där ute.
Ni som hoppade på min vän och hennes kille igår kväll helt oprovocerat kan gå och hänga er!!
Bara så ni vet så var / är hon gravid .

Det som hände var att 4 killar hoppar på min vän och hennes kille, dom slår ner henne så hon faller på ansiktet och slår av en tand, dom sparkar på hennes huvud & ansikte
I morse fick hon blödningar och trodde att hon mist sitt barn i magen men som tur var så är barnet ok!!
Dom gjorde desamma mot hennes kille.
Jag blir så jävla förbannad!
Jag vet inte om dom torskade men jag hoppas det!!!
Go and die......

Vi ses här i morgon igen!

Love M

Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon Vännen!

Jag blev så förbannad att jag höll på att spy då jag läste vad som hänt Din vän och hennes kille. Vad fan är det som pågår egentligen, det blir ju bara värre och värre. Hoppas bara att de jävlarna åker fast och får ett långt straff.

Tack och lov att barnen i magen klarade sig, men jag är rädd för att tjejen kommer att må dåligt psykiskt lång tid framöver.

Din mamma har rätt, vinet på Blaxsta var enormt dyrt. Köpte med mig en pytteliten flaska ice-wine upp till Umeå, de kostade 900:-. Gissa om vi fick dricka med andakt.

Nu får Du se till att snart bli bättre i Din hals! Krya på Dig!

Snart ses vi, längtar!

Biba

Postat av: emelie

Hey. Ville bara säga att jag är tillbaka nu efter sommarens uppehåll. Dock är det på en ny adresss, men allt ser som vanligt ut. Hoppas du har haft en kanon sommar:D kram emelie

2010-08-16 @ 07:19:50
URL: http://bookofems.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0