Tisdag 24/8

A nu är det höst ute!

Det har regnat in i min lägenhet i natt och jag har sovit som¨en stock?
Bara att torka & torka

Jag gjorde ett fynd på loppis igår
Jag köpte en orange skål som det stod godis på, 5 kr.

I dag blir det jobb, jag bloggar mer i kväll och jag ska försöka göra ett video inlägg!

Btw. så har jag fått en förfrågan som jag verkligen måste ta mig en funderare på om jag ska tacka ja eller nej.
Fördelar & nackdelar
Återkommer om vad det är!


Mina 2 babes



Ha en bra dag
Love M

Kommentarer
Postat av: Daniella

Till dig kan jag inte sälja den för vad som helst. Nämn ett pris! :) Vi la ut den på Blocket en gång tidigare och då fick vi intressenter för 400kr, så vi tänkte väl samma pris denna gång också. Känn efter själv vad du skulle kunna tänka dig ge för den!

2010-08-24 @ 09:30:26
URL: http://daniellalamb.blogg.se/
Postat av: Cissi

jasså okej :( jag tycker att programmet var lika kul som det brukar :D missa det inte ikväll eller imorgon! :D

2010-08-24 @ 09:49:37
URL: http://ceciliav.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0