Dagen!

Hej på er!
 jag har inte så mycket att berätta idag för ni såg ju mitt valp schema i morse så ni vet vad jag pysslar med på dagarna.
Jag ska jobba i morgon pga. att Max är ledig från skolan och då passar jag på att jobba.

Jag ska även träffa min gamla favorit dr i morgon, William Ericsson.
Jag fullkomligt avgudar denna gamla dr som jag alltid gått hos , men för många år sen  fick han för mycket att göra så dom flyttade bort mig till en annan Dr. vilket jag inte gillade.

Nu har jag bett att få träffa han igen för jag behöver hjälp med en specialare så jag fick tid kl 14 i morgon.



Nu suger kvällarna för nästan allt på Tv är repriser och förkväll har slutat.

Love M

Kommentarer
Postat av: ♥ Mallan Brallan ♥

svar: tack så mycket!

oh, najs :D

allt bra?

2010-12-14 @ 17:58:55
URL: http://mallanbrallans.blogg.se/
Postat av: Malin

Vad är de som är en specialare hos docktorn då?? Kram kram

2010-12-15 @ 08:49:25
URL: http://malinrosand.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0