Flen!

Nu är vi hemma igen. Vi har haft det jättemysigt, mamma hade ordnat allt så fint och det var kul att träffa alla syskon tillsammans.

Här kommer bilder med lite text.....


Mamma & Henning


Mamma, Nova och Annica


Lilla Sune


Kenneth & Sussi

Jag & Brorsan


Nova & Tuva

Lite av Julmaten


Lite av gänget


Efter några timmar hamnade en del av gänget på hallgolvet
Ha Ha
Coola Saga.


Mamma och hennes present från oss (bänken) Hon fick den av vår familj + Kenneths familj.


Mamma & Sune

Maxan mm.


Mamma & Tuva och Julabocken.
Den hade hon köpt till Familjen Vaxholm.


Älsklingens och mitt hotell rum.


Eftersom vi hade Sune så kunde vi inte sitta i restaurangen och äta frulle så H tog upp frukost på rummet.
Bacon + ägg och frallor.
Mysigt.

Vi fick Julklappar också:


Hundbok med Hundcoachen/Fredrik Steen
Från mamma


Julabocken istället för dalahästen.
Från mamma.
Barnen fick pengar av mamma.


Jättefin ljusstake av mamma, den lyser jättefint.

I dag så åkte vi i vanlig ordning till Lager 157
Där blev det julklappar ttill killarna och ljusstakar till mig med bokstäver som bildar
God Jul



Hemresan gick jättebra hem men det gick typ i 70 för det var snöyra och väldigt halt.
Vi paserade 2 olyckor.
När vi kom hem väntade ytterligare julklappar från farmor & farfar och en jul grupp.



Hela helgen har varit kanon ....
Tack Mamma.

Nu ska jag packa upp lite och jag kikar in här lite senare.

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Becca

verkar som du haft en toppen helg :D

2010-12-19 @ 17:01:12
URL: http://myranstankar.blogg.se/
Postat av: Johanna

sv: Jag tyckte faktiskt inte att det var så gott, haha. men smidigt var det ju :-)

2010-12-19 @ 18:01:40
URL: http://jlunde.blogg.se/
Postat av: linns beautybox

jag kommer vara borta hela januari. och kommer att blogga så gott det går. det är lite si och så med strömmen där, den kommer och går så att säga. Men internet finns så om inte annat får jag använda batteriet mestadels. men visst kommer jag blogga på plats :)

2010-12-19 @ 18:02:19
URL: http://beautyboxen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0