Hotel Savoy.

Nu är jag  svintrött och vi kom hem för ca 2 timmar sen.
Vi har haft det jättebra.

Vi bodde på ett jättemysigt hotel natten till idag med väldigt trevlig personal och bra service
Detta kan jag varmt rekomendera.Best Western Savoy


Här kommer lite bilder som talar sitt.




Nere i baren





Utanför hotellet



På kvällen var vi och käka på Bishops arms
maten var helt ok och det var en väldigt cool pub.




Mumma


Räktrålare


Wallenbergare med kantarellsås


Inne på puben


Me.

Jag hittade världens skönaste byxor på Kappahl i Karlstad
Fotade bara halva byxan. Ha Ha


dessa.

Della, Ja jag var på Åhlens och Mc donken.
Mc låg bredvid filmstadem va??

Nästa gång sover vi hos dig.

Vi har haft det soft men jag har sovit väldigt illa annars kanon.....

Kram på er
Maria

Kommentarer
Postat av: Daniella

Precis. Så om man fortsätter ner där så kommer en teater och där bredvid bor vi :)



SUNE ÄR SÅ SÖÖÖÖT!

2010-12-12 @ 16:29:27
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0