Min dag.

Fått mycket gjort i dag, jag har tvättat, städat och vart på stan.

Jag fick ett erbjudande från Lindex att dom hade 50% på alla blusar och stickat.
Me har gått och sneglat på en blus några dagar som kostade 300 kr och idag slog jag till och fick den för 150 kr


Vid höften sitter ett snöre man kan dra åt, ser ni den?

Vad tycker ni?
Härliga färger, jag tänkte ha den nästa Söndag då vi har våran släkt jul i Nacka.

En Fhilip Mp3 fick jag.
Nu är den hos Sandra för hon ska ladda ner musik.

I kväll blir det chill och mys

Kram Maria

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Den var jättesnygg!! Bra köp :)

2010-12-04 @ 10:36:43
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0