Monday morning.

I dag har jag typ sovmorgon, fast inte...
Jag måste ju alltid gå upp med grabbarna så att ligga kvar i sängen finns inte.

Det jag kan säga är att jag hatar att jobba kväll, hela dan blir förstörd.
Jag vill hellre börja tidigt och gå hem tidigt än som idag börja klockan 13.00 och sluta sent.

som sagt hela dan är paj, vad ska man göra alla dessa timmar?

Ha en skön dag, kom ner till Valla och lyssna på julkören klockan 18.00 om ni inte har nott för er.

Love M

                                           


Kommentarer
Postat av: Emelie <3

Hej sötnos !

Gå in och tävla om att bli dagens blogg.

Puss <3<3

2010-12-06 @ 12:54:47
URL: http://ammis.se
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Bara en liten kram!

I morgon bitti ska jag ha en föreläsning, sedan vidare till Huddinge och intervju en tjej. Sedan hem till Ullis - och gissa vad jag ska göra där. Sover över hos henne och är inte hemma förrän sent på onsdagkvällen. Sedan jobbar jag dag på torsdag och på kvällen julfest på förlaget. Så om Du inte hör av mig, så förstår Du varför.

Många varma kramar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0