Nynäs.

Halloj!

Min dag har varit superbra men hektisk.

Vi har varit i Nynäs hela dan på 3 hembesök hos ungdomar, jättekul att vara hemma hos alla.

Vi började med att ta en fika på konditori Nynäshamn, jag tog en god macka och varm choklad.

Kolla in Kias nyckel till toan på fiket


Värsta burklocket. Ha Ha


fika


En av ungdomarna Mrs S.
Jag vet att jag får lägga ut hennes bild men dom andra får vara hemliga.

Efter Nynäshamn drog vi till söder på ett möte på stadsmissionen och sen vidare till Kista.
Hemma ganska sent, nu är det Robinson och vila som gäller

Puss Maria

Kommentarer
Postat av: angelica BLOGGSVARSTÄVLING

sv åh vad roligt :) utser vinnaren på söndag! lycka till :)

2010-12-02 @ 22:02:42
URL: http://angelicacarlsson.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon min lilla Raring!

Hos Dig är det full rulle - liksom det är hos mig. Men nu känner jag mig riktigt pigg. Det är bara tiden som inte vill räcka till.

Vad fint Du skrivit om mötet med H och Din kärlek till honom. Fick nästan en liten tår i ögat.

Sänder Dig massor av varma kramar. Hoppas att Din dag blir fin. Men Du, ska Du inte varva ner lite?

Din vän Biba - som längtar efter Dig! Och Kia!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0