Suger

Nu har vi varit på lite ärenden.
Vi besökte fucking Nordea i Haninge.

              

Den banken är alltid fullsmockad med folk.
I dag var det på nummer 8 när jag kom och jag fick nummer 47, kul!
Jag väntade och väntade. Efter 15 min hade det gått 3 nummer.
Efter ca 30 min kom en tjej och gav mig nummer 22 så jag vart klar hyfsat snabbt.
Annars hade jag fått stått där 3 timmar typ.

Varför ordnar dom inte en snabbkassa för uttag & insättning.

Sen har vi varit på Thaibutiken och köpt chilipasta och massa grönsaker tills i morgon då vi får finbesök av Johanna.
Vi ska träffas och käka & mysa ihop för sen åker hon bort 1 månad till Philipinerna..

Om ca 40 min åker jag till Veterinären i Kolatorp.

Ses sen

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0