Blocket äger.

Denna helg har jag typ bara pysslat med blocket.

Kanon, jag har rensat & rensat och lagt ut massor på blocket och det har mailat massor med folk och en del har blivit sålt.
Man lägger ut det väldigt billigt men ändå prutar folk.
Jag är ganska hård och sänker bara priset lite till vid diskussion så dom som inte vill köpa då
får vara utan.



Pengarna ska gå till en stor tråkig räkning jag fått.


Här är lite saker jag har på blocket nu!

Sprojtans fotbolls skor strlk 42
xbox
golfklubbor
2 bluetooth ( nokia & sony ericsson)
Sony Ericsson hörlurar (grymma)
bäddmadrass
sängram vit till 90 säng


detta har jag fått sålt

dvd
dvd till bil
dvd filmer
golfklubbor
Bag
skor

allt verkar funka & sälja så jag ska fortsätta rensa.

Den stora grejen i dag på Alla hjärtans dag verkar vara att gå på Bio! tror dom flesta jag pratat med har varit på bio idag eller igår för att mysa.


I morgon är det kneg igen och sen ska jag träffa min Inkan

Natt Natt





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0