Färger My As.

Ha Ha jag är som jag e.
Knappt inget av det jag planerade i dag vart gjort.
Glömde titta på naglack, och fixa färg till lilla rummet sprack för jag glömde hinken med färg hemma som ska brytas.

Nacka Forum


Vi var i allafall i Nacka Forum och titta en snabbis och jag gick in på Stockhome och skulle köpa mitt svarta diskställ MEN... Det var så litet i verkligheten att det såg ut som en leksak.
Ville inte ha den för den var pytt pytt..

Där ser man vad man kan bli lurad av bilder man ser på nätet. Det var inte meningen att den skulle med mig hem.
Efter Nacka så åkte jag och handlade och det vart mest skräp. Chips & Dipp, godis och äpplen för när jag kom hem gjorde jag en äppelpaj

Före

  
                     
Efter


Väntar på min Babe som kommer hit med lite nya filmer och då blir det


För hela slanten och 2:a avsnittet av solsidan, Vad tyckte ni om den serien???
I morgon ska jag försöka göra det jag skulle ha gjort i dag.

Ha en superskön Fredag
Love M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0