Handen C

I dag gick jag till jobbet och vid lunchtid så skulle jag träffa älsklings Inkan och hennes ljuvliga barnbarn prinsessan Elin.


Vi käkade självklart på tacobar och Elin åt Happy meal.
Alltid lika skojsigt.
Elin gjorde sen en storhandling på Farmors konto på Glitter.

När vi var i C så stötte jag ihop med en massa kända ansikten
Malin
Della
Marie
Sandra
Sandra M
Camilla
Max
Janne
Och många fler.

Kul & se er en snabbis.



Jag hittade faftiskt ett par denim Tights på XLNT på Kappahl i dag/ skitsnygga om jag får säga det själv
sen hittade jag också en Orange tulpan vas /min första oranga sak till hemmet.
Köpte en till mamma också eftersom jag åker till henne i morgon efter jobbet.

Sen Träffade jag Janne och av honom fick jag en fin turkos vas och en ljusstake.
Tack Gulle dig.

Lite bilder....


Mina Tights



Vasen

  

Ljusstake            Vas


Nu ska jag fixa lite , återkommer i kväll

M






Kommentarer
Postat av: Daniella

Tacobar-hängare!

2010-02-25 @ 20:47:59
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0