Hittat massor!

I morse när vi drog i väg så började vi med 2 loppisar.

Där fyndade jag en jätte fin stor duk i vitt & brunt som säkert skulle kosta 500 ute i butik för 40 kr.

Sen åkte vi vidare till Katrineholm där det fanns sååååå mycket fint.

Jag köpte en svart/vit rutig skjorta på Kappahl
2 kalsonger till grabbarna
1 golf present till Älsklingen
Oranga ljus
Texten till väggen som ni såg i förra inlägget.

MEN
Jag skulle kunnat handla hur mycket som helst för det fanns det så mycket som inte finns i Sthlm
Mycket mer kläder och prylar.

Vill tbx nu för det fanns saker jag ångrade mig att jag inte köpte !! när man väl är hemma igen såklart
en annan gång.

Lägger upp bilder på inköpen i morgon.

Fick förresten 2 spotlights av mamma som hon hade hemma och en jättefin klockradio!!  Tack mamma

Kolla in detta sjuka namn da!

Ni vet ju alla att vissa Apotek har blivit privat ägda och det har apoteket i Flen blivit.

Kolla vad det heter nu Ha Ha


Var bara tvungen att springa ut bilen & ta ett kort
Sjysst namn på ett apotek!  Eller??????? ska man skratta eller gråta.

Nu ska jag pussa på mina grabbar
och ta emot lilla vilda.

Peace Maria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0