I tid!

Mitt tåg var i tid


MEN

Eftersom jag fastnade med min färdkost på Centralen så hann jag inte handla nott , och mitt tåg hade ingen kioskvagn pga. vagnbrist.
Så nu är jag fett sugen & hungrig men men
Jag ska väl vara glad att det kom ett tåg.

Det var jätte mycket tåg som var inställda i dag med fast mitt gick!! Tjoho för det.

Mamma ringde precis och jag ska hem till henne först och lämna mina saker sen ska jag möta henne i Centrum vid resebyrån för hon och en kamrat ska boka utomlands resa . Det är mamma värd.


Nu kommer jag inte blogga förs senare i kväll, nu ska jag umgås med tanten i Flen

Jag mailade lite med blondie innan jag åkte hit och hon e för skön, så här skrev hon

- Va fasiken ska du göra i Flen????
Ha Ha
Gulle Birgitte

Lev väl
IA

 


Kommentarer
Postat av: Knutnatalie

Congratulations on a job well done. Thanks

2011-06-16 @ 13:00:13
URL: http://knutnatalie.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0