Julfest 2010


Give me a break

Ha Ha
I dag kom ett brev på posten till mig och barnen från barnens Farmor & Farfar, det var ett brev där det stod att dom vill komma tillbaka till deras gamla traditioner runt jul
Därför är vi bjudna på en stor julfest med bara familj & släktingar den 12 December 2010.
Det blir julmat och dans kring granen och julklappsutdelning
Alla ska köpa en present var som ska kosta 25 kr.
Och ett Nej accepteras inte.




Så det viktigaste var att vi skulle anteckna dagen i almenackan redan nu och jag tycker faktiskt att det ska bli skoj.
Vi ses om 11 månader.


Mitt kök har fått en ny detalj i dag som jag länge velat ha

Magnetiskt knivställ på väggen, kanonbra och praktiskt.

I dag har jag haft en bra dag och jag fick mycket gjort på jobbet och nu på kvällen har jag tvättat och gjort läxa med Kalle.

I helgen vill jag hyra 2 nya filmer som kommit/kommer
En ny med Bruce Willis och den nya Wallander filmen Dödsängeln, Jag är inget Fan av Wallander men vill ändå se filmerna.

Nu ska jag ta ett skönt bad .

Ps. Mamma stå på dig och vägra !!!  det är ord mot ord.
Love M


Kommentarer
Postat av: Marie&Elsa

Inte tidiga, nej :)

2010-02-02 @ 21:03:46
URL: http://mahii.blogg.se/
Postat av: Daniella

Jag vet inte. Men de var där hos dem i typ tjugo minuter och sen gick dem. Men tidigare idag så stod en polisbil här utanför porten och jag tippar på att det är dem idag igen... SUCK!

2010-02-03 @ 19:59:58
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0