Orange

Förra veckan hade vi Modevecka i Sthlm
Sthlm Washion Week.

Denna vecka som kommer har vi Design Week med inredningar mm.



Jag är helt rätt i tiden nu eftersom jag har köpt tapeter med orange & Guld och jag är på jakt efter Ljus i orange och Kuddar att lägga i min stora bruna soffa, Jag bara älskar orange just nu.
Och enligt Tv 4 egna Designspeciallist så är Orange det som gäller mest nu.

Tack för det, första gången man är lite före eftersom jag inhandlade tapeterna för ca 1 mån sen men ska inte sätta upp dom förs jag blir av med sängen i vardagsrummet.
Om ca 2 veckor så kommer våran nya säng.

Här kommer lite smakprov på vad jag har.


Tapeten



Ljus

Och kanske hittar jag massa coola kuddar oxo.



Ska ta före och efterbilder sen i rummet innan renoveringen börjar.
Något mer som jag stör mig på hemma är alla jäkla data kablar som ligger överallt härs & tvärs.
Vill verkligen få det fixat för en sån sak kan göra så hela rummet ser stökigt ut, pedant som jag är!!
Sen så fort det blir + grader så vill jag putsa alla fönster eftersom jag ska sätta upp nya gardiner.

I dag blir det en romantisk komedi (Ugly Truth) Ska bli najjs.
Kanske jag ska baka en sockerkaka nu och fortsätta i tvättstugan
Lev väl mina vänner

M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0