bilder/tankar

Vid 12 slaget så försökte jag ta bilder på fyrverkeriet men lyckades sådär

här e en från vår balkong i BB 

vi hade inte lika mycket raketer i år som vi brukar ha i BB kanske beror det på alla förbud och tillstånd man måste ha
men fint var det


I dag så kom dom och hämta lilla Vilda

här är en bild på henne i mitt knä ca 30 min innan hon gick hem


mys mys

Jag tänker på saker som jag är tacksam för och som hänt 2009

- Att min babe kom tillbaka till livet
- Att jag fått kontakt med min mamma igen
- Att jag har min underbara familj
- Att barnen fått vara friska
- Att man har ett arbete man älskar
- Att jag har dom vänner jag har
- Att jag fick åka utomlands

3 saker jag sörjer

-Hasses bortgång ( för vi fick inte träffas och få ordning på allt innan)
-Alfredos bortgång ( för det var för tidigt och jag hade velat sett en förändring på ditt liv och jag vet att barnen saknar dig och pratar om dig ibland)
- Att inte Viktor kunde stanna hos oss

Saker jag klarar mig utan resten av livet

psykopater till människor och falska vänner

Dom jag vill träffa mer av 2010

Inger
Åsa
kenneth & Sussi
mamma
Renee
Annica B
Pia
Tommy
Jenni
Johanna
Pamela
Kia
Meral

Finns säkert fler men dessa personer ser jag för sällan eller nästan aldrig eller för väldigt länge sen
så dessa ska bockas av på listan eller så kanske jag ordnar en fest för alla dessa och några till

Nu ska jag fixa krubb

lev väl.








Kommentarer
Postat av: sandra

bra/fint inlägg :)

2010-01-01 @ 18:41:40
URL: http://sandracarolines.blogg.se/
Postat av: Åsa

Ååååhhhhh vännen!! Såg ditt sms idag - och kan bara instämma att det är tillbakakaka på det löftet!!

Nu har det ju gått så lång tid att det nästan är skrattretande. Men lika fantastiskt att ingen av hos har gett upp om att det SKA ske ; ).

Vi kanske ska ha innan midsommar som mål?

Krams till dig och dina darlings

2010-01-02 @ 22:36:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0