Cour de filet

Asså kvällen har varit super

Allt var super trevligt, As god mat & jättegod efterrätt och trevligt sällskap

Inger fixar och donar och allt man tycker om finns för Inger är en sådan person som gör allt så perfekt
Hon vet tex att jag älskar chips & dipp
då köper hon det......
den perfekta värdinnan.

TACK

Inger

 


Värdarna Inger & Kaj


Alice & Majja


Cour de filet, godaste maten Ever ( Tack )


 
Ingers fina vardagsrum


Vackra Alice

Fick med mig en doggy bag hem som kanske slinker ner senare i  kväll

Hoppas vi ses på Torsdag på en Tex Lunch......

Nu är jag hemma och ska kolla lite tv och surra lite med älsklings Johanna på Msn.

Avslutar med en bild på Mitt Icke Jul pimpade kök



I morgon är det sista lediga dagen för denna jultid och den ska tillbringas på soffan

Natt Natt


Kommentarer
Postat av: Inger

Kul att det blev av efter så många misslyckanden. J-roligt att ni kom. I love armbandet.

2010-01-06 @ 00:17:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0