Färgat...

I dag har jag haft en fullspäckad dag med massa ärenden jag behövde klara av och jag har anmält skolvalet inför Åk 6.

Jag tog en lunch med Inkan i Haninge och självklart vart det tacobaren.
Tack för pratstunden och att du orkar lyssna på mig...

Vi kollade lite i affärer och jag hittade mycket jag ville ha idag men kände inte att jag hade ork att prova sakerna.
Jag hittade 2 tröjor som jag ville ha men har faktiskt inte råd, sen såg jag en jättefin väska på H&M.

Vi hann även hälsa på min gulliga sandra som jobbar på Gina Tricot , hon är så söt när hon står och larmar kläder.
hon passar verkligen att jobba i butik.

Ville visa en cool bild som jag tycker säger mer än 1000 ord

Att man kan kosta på sig ett leende till alla ...


Le mer då blir man gladare.

På em så gick jag till min kompis Hamsa som hjälpte mig att färga mitt hår som såg ut som en gammal disktrasa
Kalle passade på och klippte sig också.
Tack min vän.




Kolla Hamsas fina tapeter bakom mig.

Nu ska jag bara fixa lite krubb det blir gräddstuvad pytt i panna.
I kväll är det Robinsson igen och kniven mot strupen, de krockar lite men What a Fu...

Kram Inkan & Tack för i dag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0