Hit & Dit

 I dag har vi varit runt och tittat på sängar, tänk vad en vardagsrumsmatta kan göra
Helt plötsligt vill jag göra om hela hemmet.

Jag sover just nu i vardagsrummet trots att jag har en 4:a men grabbarna vill ha dom stora rummen så jag var förpassad till det lilla rummet där en 180 säng precis får plats vägg mot vägg
kändes inget bra när man fick hoppa i och ur sängen och det var svårt o bädda & städa

fick lite panik så jag flyttade ut sängen till vardagsrummet och det känns inte ok för det är inget skoj att bjuda hem folk när det står en stor säng i vardagsrummet
 Så nu är vi på jakt efter en 140 säng så vi kan ha den i lilla rummet och då får det plats ett sängbord bredvid

Men nu börjar vi tveka till måttet
Min ängel Inger sa att vi kommer ruttna på det måttet

Kanske är det helt idiotiskt att köpa det måttet, men det är inte tänkt förevigt men kanske tills maxan planerar att flytta ut typ om 5 år och då kan ju Kalle ta över 140 sängen

Vad Tror ni????????




denna säng funderar jag på fast ingen sänggavel

Hilding Family plus den var Skit skön om man gemför med sängoffret jag ligger i nu....

 Det fanns sängar på Sova från 6000 - 80.000
Jag hittade en dröm säng som inte var någon hästens eller nott och den kostade ändå 39000 men det är inget att tänka på nu!


Sen tog vi en snabbis in på Ikea/Barkaby
Jag får spunk på Ikea
Fett dålig Ikea om man gemför med kungens kurva
Vi skulle in där för att prova en säng med måttet 140 så man fick in känslan men dom hade inte heller det måttet
Och ni vet ju hur det är på Ikea
dom planerar gångarna så man verkligen måste gå igenom hela Ikea

Usch.

men jag hittade en cool orange lampa på ikea som jag vill ha men inköpen får vänta för jag har bara mal hål i plånboken nu.

Det jag vill göra nu är att

flytta in sängen i lilla rummet
Tapetsera i vardagsrum med tapeterna från tidigare blogg inlägg
köpa ett litet runt bord med 4 fotöljer och ställa i mitt burspråk
sen satsa på Oranga ljusstakar och lampor

så mitt vardagsrum kommer gå i brunt/orange/svart & silver

Nu till annat

I dag ringde jag till sl och gjorde en anmälan mot busschauffören från igår

Dom hade fått in en till anmälan mot samma busschaufför i går så något allvarligt psykiskt problem hade han

tur att han inte började skjuta omkring sig.

Dom skulle lämna anmälan till arbetsledaren för honom och tyckte själva att det lät allvarligt

Så nu är det gjort

Nu ska jag ner till tvättstugan och i kväll blir det skräckfilm
Paranormal Activity

Skriver sen om den är så äcklig som alla säger för jag har sett mycket skräck och är väldigt kräsen

Må bäst
M






 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0