Hjälp mig förklara

Om man går in på sin statistik på bloggen kan den blåa linjen visa på 13 st och den röda linjen på 38 st

Vilken ska man titta på om man vill veta hur många som kollat på bloggen den dagen

snälla bloggare
förklara det för mig??????

..................................................................................................................................

I dag har jag varit lite på stan och jag har äntligen hittat en bestickhållare till min diskmaskin
för den jag hade var det massa hål i så besticken for ner i maskinen
fett irriterande!


Men nu e det löst

Jag håller precis på och exprementerar i köket , jag köpte lövbiff och skulle först göra ett recept med sambal olek och soja men sen halkade jag in på biffstroganoff så det åkte in senap och tomatpure och tror ni inte att jag tänkte att jag testar med lite sambal olek oxo

Nu är det en salig röra i grytan men Max tycker det smakar skit gott typ kinesiskt men jag tycker det smakar skumt .

Fick precis veta att jag blir hundvakt i kväll för kompisarna ska på 25 års fest (kul för dom)
(mysigt för mig)



Om jag bodde på landet så skulle jag nog ha ett hundhotell där folk kan lämna in sina hundar över en helg eller 2 veckor semester eller under utredningar då man ska hitta nya hem till hundarna
men risken då skulle nog vara att alla hundarna bor kvar hos mig HA HA.........
Inte som ett hunddagis utan mer på längre tid

I kväll blir det robinsson och mys

Love M

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Hej Syrran. Om du går in på statistiksidan så förklarar dom ganska bra där. Jag klistrar in texten nedan:



*******************



Unika besökare är ungefär lika med antalet personer som besökt din blogg. Sidvisningar är antalet visningar av någon av dina din bloggsidor. Du själv får alltså en unik träff och flera sidvisningar i statistiken.



********************



En unik besökare den dagen är från en viss ip-adress. Så om du har 10 unika besökare är det från 10 olika ip-adresser.



Sedan kan dessa kanske klickar runt 3 ggr på sidan. Då blir det 30 sidvisningar.



Ungefär så är det...

2010-01-09 @ 16:37:36
Postat av: Åsa

Hej vännen



Fick fråga dottern som oxå bloggar och det stämmer med vad Kenneth skrev.

Den röda linjen kan också bli högre än unika besökarlinjen pga att samma person går in fler gånger samma dag.

Så för att få reda på unika besökare/dag så är det den blå som gäller.



Krams

2010-01-10 @ 10:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0