Kunde inte hålla mig härifrån.



I dag har jag varit väldigt ledsen och nedstämd.
Jag kan tyvärr inte skriva så mycket om vad som hänt ...
För barnens skull framför allt.

Men jag måste i allafall skriva att kvällens höjdpunkter har varit att jag har fått 30 min ryggmassage med massagebutter och Tv serien Solsidan med Felix Herngren, den var störtskön...
I like

I morgon vill jag göra absolut ingenting, har hyrt 2 filmer som jag ska se i morgon

    Gamer & Nya Harry Potter

Snart börjar Hannibal på tv så nu ska jag borsta tänderna och krypa ner bredvid Kalle i soffan.

God natt på er alla.






Kommentarer
Postat av: Daniella

Hoppas min flygande puss idag gjorde någonting bätte iaf! Kram på dig!

2010-02-01 @ 20:00:24
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0