Operation Garderober

När jag kom hem från jobbet i dag gjorde jag det bekvämt för mig i soffan och höll på och somna, om jag skulle somna på em så vet jag att jag inte kan somna på kvällen.
Det var bara att sätta igång med något,
Det blev alla 9 Garderober
Vi har en salig röra hemma för alla har bytt rum med varann så Kalle har kläder i Max rum och jag i Kalles Osv.

Nu är allt klart och fint .

Det har skurats och rensats och nu behöver inte Kalle störa Max & Sandra och jag behöver inte störa Kalle.
Och allt har en grym ordning.

Sköönt.
Va duktig jag e.

Nu ska jag kila ner till källaren med 2 påsar skor jag absolut inte använder och som är helt ute men jag vill inte slänga pga. att man vet att modet kommer tillbaka, kolla bara tightsen och cowboy stövlarna som nyss var modernt.
Det hade jag på mig på 80-talet
Och skorna jag ställt ner är fina skor som jag typ kan ha igen om 20 år.
Ha Ha
Maria 60 bast med Cowboystövlar Ha Ha.


Ha en sköön kväll
M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0