P-Sprutan is back

Hej alla goa

I dag fick jag tillbaka min kära P-spruta ( Love It )

Jag har haft den i 11 år och jag har inte haft en endaste liten blödning. Jag gick till mödravården för att ta ett cell prov då informerade dom mig om att den sprutan  inte  är så bra att ta så många år pga. benskörhet .
What a Fu....
Vad ska jag nu ta
Hon skrev ut några p piller som inte skulle ge några blödningar och som skulle vara bra.

Fy fan vilket humör jag fick, vart typ galet arg och jag fick blödningar hela tiden.

La ner p piller
efter 2 månader och i dag skrev dom ut Depo-provera igen (skööönt)


Nu är det slut med tamponger och bindor och jag skiter i om jag får benskörhet bara jag slipper mensen.
Nog om mens snack.

I dag har jag haft en mysig lunch date med en Fd ungdom som jag diggar.
Det blev en lättare lunch dipp på taco bar för jag hade ätit en stadig frulle på jobbet och var inte särskilt hungrig.

lite men naggande gott
kul & se dig i dag , hoppas vi ses snart igen

Fick ett annat kärt återseende på min blogg & mail i dag, gulliga Anna! Kul och höra från dig igen.....
kom gärna och hälsa på.

Nu ska jag strax äta broccoli soppa och mysa med familjen, I morgon jobbar jag kväll då vi ska ha 23 gäster på mat på FutureTeens.

Ha en underbar Onsdag kväll.
M


Kommentarer
Postat av: Daniella

Hemlig date, undrar vem det kan vara? ;) HOSTHOST

2010-01-22 @ 09:28:12
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0