Restaurang Loftet i Flen.

Någon som såg kniven mot strupen idag på 3:an med Alexander Nilsson.

Där har jag/vi varit många gånger


Loftet

Redan för 10 år sen när mamma fyllde 50 år var vi där och då var det väldigt fint med god mat och en nattclub.
Nu har dom tydligen nya ägare sen 1 år tillbaka och det verkar gå lite dåligt.

Nu senaste året har vi varit där 2 ggr och sovit där 1 gång

Restaurang miljön var under all kritik men annars väldigt mysigt.

Tyvärr verkar det som om det fortfarande går dåligt efter programmet men jag måste gå dit och ta en titt nästa gång jag åker till mamma
Kanske prova hummersoppan.

Alexander är en underhållare för sig.
 I like

Tänkte passa på att göra reklam för 2 natur produkter som är bra att ha hemma


Det bästa mot förkylning och halsont.


Uppiggande och stärker immunet men varning!!!!!! smakar skit....

Tar båda just nu pga. alla vinterkräksjukor och förkylningar.

Kenneth!!
Jag håller inte med dig ang. Jimmy.
Han har gått hela vägen och att pakta hör till Robinsson och den största skitsnackaren vart faktiskt Mats när han bytte lag och kom bland gubbarna.
Och dom gubbarna paktade minst lika mycket och körde med vuxen mobbning och frös ute Fredrik när han kom till sista stranden där alla som EGENTLIGEN har åkt ut hamnade. FÖRLORARNA.
Vad hände med honom då, han vart som ett stort gnälligt barn som vände kappan efter vinden och började snacka skit om sina gamla lag kamrater.



Ha Ha Det är min åsikt.

Älskar dig i alla fall.

I dag har man en ny arbetsvecka framför sig.
Ha det gott.
M




Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har fel och jag har rätt ;-)

2010-01-31 @ 19:43:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0