Sommarskor.

Hej på er!
I dag är jag tjock i huvudet, har så mycket att fixa och några problem som måste lösas och sen har vi det här med skolvalet till 6:an

Kalle och jag är inte överrens om vilka skolor han ska välja.
Ett alternativ är kunskapsskolan i Tyresö, Jag har ställt mig i deras kö.

För att göra ett aktivt val så måste man ha E- legitimation och eftersom jag är särbo med Kalles pappa så måste han också  söka E-legitimation.
Hur ska man hinna till banken????

Ja ja bagateller egentligen.

I dag fick jag presenter (tydligen för att jag är bäst Ha Ha )

4 par skor


Klacken kanske är i högsta laget men men coola I like.


3 par Ballerina skor ttill sommaren'

Den klacken är perfa.

I morgon ska det ju bli värsta ovädret så dom kommer väl till pass! Inte...
men jag tackar sååååå mycket.


Denna veckan  är det final vecka i Robinsson, skit kul
dom visar avsnitt både ons, tors och Lördag
Så denna vecka blir det 3 svullodagar med mys.
Tänkte också att jag skulle hinna med att träffa Inkan på Torsdag

Inger vill du ha en date med mig på Torsdag?????
försökte ringa men du svarar ej.

Ha en skön Tisdag
M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0