Svampsås

Hej alla!

I dag har det varit FT Cafet och vi fick ett nytt Ungdomsteam på 3 personer som kommer att vara i cafet på fredagar och hos oss på FutureTeens på Onsdagar när det är träning.

Väldigt uppskattat.

När jag kom hem så hade jag världens paket med fläskottletter hemma och mina ideer på mat är typ borta
Jag gjorde en kantarell sås och det vart skit gott.

Köpte charlottenlök och fräste, hällde på 1 liter vispgrädde och nästan en halv flaska kantarell fond
 sen salta & peppra jag och så lite socker och det vart mumma.
till det så serverade jag kokt potatis

Lite middags tips.

I kväll blir det bara lungt och EVK mötet blev inställt för Kalle har varit sjuk i dag.
Har varit grymt trött i dag, vet ej varför.
Kanske måste jag köpa järntabletter.

Kul och träffa dig i dag Kristell!!! hälsa syrran.

Va rädda om er
Kram M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0