Tack blondie.

I dag har jag jobbat i vanlig ordning och förberett tills på Måndag då vi ska ha besök på FutureTeens.

När jag gick från jobbet i dag så mötte jag min underbara son och vi gjorde sällskap till Haninge C.

Vi var på biblioteket, olika affärer och tog en taco lunch



Maxan

Vi handlade några presenter till Kalle som fyller 12 i morgon (980116)
sen drog vi till Ica Maxi och gjorde inhandling för helgens kalas mm.
Och jag köpte mina favvo blommor Tulpaner som gör mig sååååååå glad


Vacker.


Max gör en konstig min.

........................................................................................................
Underbara Birgitta

Jag såg ju ett inslag på Tv förra helgen om Birgitta (Blondie) Andersson
när hon vart intervjuvad av Tilde de paula på Tv 4.

Jag nämnde det i ett av mina inlägg.

Hon skulle släppa sin bok
 Blondie
som handlar om hennes liv.
Jag tycker denna människa är helt underbar, jag fastnade för henne direkt.
Mina tankar kring henne och hennes liv gjorde att jag kollade in hennes blogg och skrev till henne dels som privatperson och dels för att höra om hon vill besöka oss på FutureTeens och titta på vår verksamhet och prata lite inför ungdomarna.

Har köpt boken och ska börja läsa den i morgon.


Gå in på
www.blondiebloggar.blogspot.com

och kolla hennes blogg , där nämner hon mig i inlägget 2 flugor i en smäll

Tack snälla Birgitta för att du kontaktade mig.......

Saker som gör mig glad

- få umgås med mina barn
- shoppa
- surra med Inkan
- få roliga och fina kommentarer
och mycket mycket mer

I dag har varit en bra dag och nu ska vi bara mysa och äta lite Kina mat.
Biff med Chili

I morgon så är det

Kalles Birthday.


Love M


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hej gulliga lilla Maria!

Jag kommer gärna ut till Dig och "Dina" tjejer och killar. Just nu går det för runt, men det ska väl lugna ner sig.

Ha en trevlig helg!

Kram från "Blondie"

2010-01-15 @ 18:52:50
URL: http://www.blondiesblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0