Dyr Pasta.

Fick precis ett sms från France där Max beställer min krämiga kycklingpasta tills i morgon.
Dom landar inte förs 23.40 men han vill att det ska finnas hemma.

Jag frågade vad han hade kvar av fickpengarna och han trodde ca 1000 kr. Jag svarade honom att kycklingen blivit jävligt dyr i Sverige och att det kostar han dyrt om morsan ska göra pasta
Så 1000 bör räcka sa jag....

Ha Ha
Klart jag gör det.....

Min dag har varit super dyper... Full fart på jobbet och vi planerar inför hösten
Det händer grejer.

Middagen hemma idag blev bacon lindad fläskfile som jag småkokar i vispgrädde så såsen smakar bacon med ris till.
Skriv om ni vill ha receptet.

Förresten!
Är det någon som vill köpa en electrolux tvättmaskin med inbyggd torktumlare
3 år gammal men nästan aldrig använd ( har stått i en nagelsalong )
nypris ca 6500 kr vill ha 2700 kr

Hör av er om intresse finns.

Avslutar med en bild på min brors båt som vi ska ta en tur med innan sommaren är slut.



Kram på er alla!!
IA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0