Efter jobbet!

Efter jobbet idag så hade jag date med Inger & Kaj
Vi käkade på den nya restaurangen brevid bolaget men det var ingen höjdare!
Personalen konstiga och maten sådär men sällskapet mycket bra!

Tack för idag!!


In food action.
Love you!!

Jag hittade en ny väska idag på H&M
Svart med silvernitar, enkel & billig

Passar till min nya plånbok.



Svårt att återge på bild!

Nu ska jag fixa tacos till barnen och jag ska äta hemlagad mos och grillkorv med räksallad.

Vi ses här senare

Förresten!!  Jag vill gratta min gulliga Jenni för hon ska gifta sig! Grattis hjärtat

Love M 

Kommentarer
Postat av: Inger

Maria människan som sitter där med dubbelhakorna, vem är det och i så fall varför, och varför i h släpar du runt på henne. Har du inga andra kamrater,

2010-07-20 @ 00:34:00
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Tack så mycket! :) <3

2010-07-20 @ 16:47:30
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0