Färska bilder France3

Mina älsklingar!!









Ni e bäst!!
Saknar er.....

Kommentarer
Postat av: Anonym

de är en kompis lägenhet.. :)

2010-07-25 @ 00:34:37
URL: http://malinrosand.blogg.se/
Postat av: Saga

Okej, tack för tipset :) tycker det verkar sådär med T9, att man måste vänta på bokstäverna.

2010-07-25 @ 00:51:11
URL: http://sagosmurfen.blogg.se/
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Hallå Raring!

Klockan är ännu inte sex på morgonen, men som vanligt är det vid denna tid som jag är alert. Sedan går det snabbt ner. Jag är så sabla trött nu för tiden.

Men Du verkar vara piggare än vanligt! Vad Du än går på, så skulle jag behöva lite av det. Kan Du fixa det?

Regnet öser ner. Det är nästan så att jag tycker att det är skönt. Om inte annat gläds jag för naturens skull.

Ska nu göra mig i ordning för att gå och jobba.

Ha en fin dag och hälsa Din familj. Det är härligt att se alla bilder Du lägger ut.

Ha en fin dag!

Kram

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0