Hej alla.

God Eftermiddag, min data e tbx fast inte lagad.
Jag kan använda den i akuta fall men jag ska plocka fram min lilla gulliga data,
den får följa med på husvagnstrippen
Hela min vecka har jag tillbringat med lilla Bella och jag tror jag kör slut på stackarn
Ha Ha
Hon promenerar som aldrig förr.

så här ser hon ut på kvällarna








Mys

I dag har jag jobbat och varit med Oscar & Nova
I kväll ska jag absolut inte göra nott för jag har varit vaken sen 5 och tvättat mm.

Nu är det snart dags att sticka på en veckas semester.
I morgon ska jag städa och småpacka och på Lördag ska jag lämna bella och göra det sista.

Sen på söndag så kan ni följa mig på roadtrippen på bloggen.

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0