Helgplaner.

Snart är Juli över också och vädret är inget vidare.

I dag har jag inga planer alls och på Lördagmorgon ska jag till Beatebergsfängelset för att hälsa på en vän som fick 4 år för rån.
Han är en familjefar som har en son som umgås med min son och är en superrolig kille som jag kännt i 14 år
Det är bara jag och 2 till som har besöksrätt så han längtar nog tills vi kommer.
. Jag dömer ingen och det ska bli skoj att träffa honom igen efter en lång häktningstid och en  tid på Sahlberga fängelse.
Nu befinner han sig alltså i Trångsund och Beateberg , han vill att vi tar med massa tidningar och någon bok.

Helgen skall också gå i pysslets tecken, källarförrådet ska rensas och städas och det ska dras nya data kablar i lgh.
Birgitta! Jag ska inte till Pridefestivalen! hoppas ni får skoj, hälsa Ola

Hoppas ni får en fin helg!!
Maria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0