In love in Gränna

Här vill jag leva här vill jag dö

Ha Ha , nej men nästan

Sista dagen med gänget har varit super
Resan hit gick bra, husvagnen är lämnad hel & ren
Jag ringde och bokade hotell i Gränna och det ända som fanns kvar var något som hette Lilla hotellet

??
What?

Fy sjutton, det var det mysigaste hotellet jag någonsin bott på och jag har bott på MÅNGA

Vilken idyll
Hotellet ägs och bos av en äldre dam i 70 års åldern
Huset är i 4 våningar precis vit Vättern, varje våning är 130 kvm och vi får röra oss fritt förutom i hennes lilla del
Vi har tillgång till hela hennes tomt och kylskåp mm
I dag när vi hade promenerat i flrëra timmar så la vi oss i hennes trädgård och mös då kom hon ut med en kanna iskall saft och småprata med oss.
I like

Hon har bott här hela sitt liv och hennes barn har blivit äldre och flyttat ut så hon öppna upp ett litet hotell här
Detta är min dröm att få driva nott som detta.

Visar lite bilder.

Birgitta!!  ska du skriva en ny bok och vill ha idyll så är det här du ska boka ett rum..
I Promise

Här kommer lite bilder!!


Här är villan/hotellet från gatan





vårat sovrum, vi har dörr rakt ut i trädgården mot hela vättern



dörren in till vårt rum


Min Kalle



Min Babe



Solnedegången från vår tomt.

Jag kan inte med ord beskriva denna vecka, hur bra som helst...

Visar mer bilder sen, nu är jag skit pömsig och vill stänga mina gröna

Love Maria




Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

God morgon hjärtat!

Vad fint Du hade skrivit på min blogg. Tack!

Och vad underbart Du skriver om Gränna och Lilla Hotellet. Jag blir verkligen sugen på att åka ner och bo några nätter där.

Er vecka verkar ha varit helt fantastisk - och det har varit roligt att följa den på Din blogg.

Tycker att Ni varit borta i en hel evighet. Nu ser jag fram mot att läsa att Ni är hemma igen.

Välkommen tillbaka till verkligheten!

Kramar!

Birgitta

Postat av: Kenneth

Håller med Birgitta. Har varit jättekul att följa er på semestern. Det har verkat jättemysigt! Hoppas att vi kan ses under sommaren. Kram siss!

2010-07-10 @ 08:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0