Järnet.

I dag har allt gått hand i hand

Jobbat
Blivit Intervjuvad
vart i haninge c
klippt Max
växlat till euro
packat
vart hos dr med Kalle
handlat
lagat mat
tvättat

Nu är jag fucking slut.

Ingen av mina grabbar har tagit medicin idag så här är det kaos.
Max är på super glatt humör (vilket är kul) men på gränsen till skitjobbig och Kalle hakar på
Dom jiddrar, tjafsar emot, lyssnar inte,  så nu får jag bita ihop för att inte lacka bäver.

Snart ska dom gå ut och ta ett kvällsdopp och jag ska ta en kall dusch.

Sen ska jag hälla upp en stor skål chips och svulla.
I morgon har jag sovmorgon, ska ställa klockan på 08.00

                                                                     
                                                                      Hoppas ni mår bra
                                                                      Love M

Kommentarer
Postat av: Jenni 21 år, mamma & gravid

Fyfan det lät jobbigt. Ha en skön dag imorgon :) Hur har ni öppet på FT nu under sommaren egentligen? Kram

2010-07-14 @ 21:47:52
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0