Jönköping-Göteborg

Hallojsan
Går kvällen vart sent för Kalle vart mat förgiftad av hamburgaren på campingrestaurangen
Jag satt med Kalle på toaletten till 02.00, han kräktes och hade diaree
Innan vi  lämnade  Jönköping idag så kom det självklart någon jag kände igen från Sthlm...

I morse så begav vi oss mot Göteborg och Kalle mådde bättre


Resan gick bra och campingen Kärralund är helt syverän

När jag sitter på min lilla uteplats idag på Campingen i Göteborg får jag kärt besök
Annica och alla hennes barn kommer och en gammal vän Meral med pojkvän och barn dyker förbi
Superskoj





här grillar vi.
Blir mer bilder sen för det tar så lång tid att ladda upp.
I  morgon blir det Liseberg för hela slanten....

Love M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0