Morning.

I dag är det Onsdag och jag ska strax till jobbet.

Efter jobbet idag har jag full focus på barnen

Kalle ska till Prima och mer utredning och Max ska klippa sig och köpa shorts sen ska vi växla Euro.

                                                  

Full fart alltså
Vad ska ni göra?

I morgon blir det sista packning och köra till arlanda och säga farväl till Maxan. I morgon skulle det visst bli lite sämre väder och sen fint igen på Fredag.

På Fredag ska jag möta min älsklings Inger.

Mysig vecka alltså
Love M


Kommentarer
Postat av: Johanna' & Lana

Hej!

(Detta medelande är endast skickat till de som deltagit i månadens blogg hos oss).

Nu är de 7 finalisterna i månadens blogg publicerade! Är du en av dom?

Klicka här så får du se: http://johannesoilir.blogg.se/2010/july/manadens-blogg-finalisterna.html

Kram Johanna & Lana :)

2010-07-14 @ 16:50:39
URL: http://johannesoilir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0