Prison Break, Not!!!

Det var riktigt skojigt att träffa Mr i dag, man skrattar alltid lika mycket med honom och dom 2 timmar vi fick med honom gick som 30 min.

Vi fick gå igenom 2 galler grindar innan vi kom till vakten, vakten tog leg och vi fick lägga ifrån oss mobiler och plånböcker.
Efter det så mötte 2 plitar upp oss för att låta oss gå igenom metallbågar.
Jag pep som fan.
Dom bad mig ta av mig min hårklämma, fotlänk och converseskor och ändå pep jag, det var min dragkedja på min skjorta som pep.
Sen fick vi låsa in våra stora saker som väska mm.

Sen fick vi komma in i besöksrummet som bestod av en snuskig säng/soffa och ett litet bord och en fotölj.
Knullrummet.

Vi hade endast samtal Ha Ha.....


Beateberg

Mr sitter på en långtidsavdelnings så han har tillgång till kök, så han hade bakat till oss i går kväll
Skitgullig
Han hade med sig en liten ask med tosca kaka och kärleksmums och 3 läsk till besöksrummet.

Vi hade skoj men det känns surt och lämna och jag kan bara tänka mig in i hans situation när han slussas tillbaka in i cellen och vi går ut i friheten.


Efter så åkte vi och titta i affärer och bortskämd som jag är så fick jag ett par skitsnygga sneakers jag har kollat på länge som jag bara ÄLSKAR!


I like a lot!

Nu ska vi bara chilla och vi har bestämt att vi röjer i morgon.

Hoppas ni får en fin Lördag

Peace Maria

Kommentarer
Postat av: k

När jag var på besök hos en polare där för många år sedan så var säkerheten värdelös typ. Bara att visa leg, dom kollade med metalldetektorn och sen fick jag ta med väskan in i rummet?



Lite konsigt det där.. Bra att det är bättre nu.

2010-08-01 @ 14:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0