Renee = kärlek & vänskap

Jag vart så glad när min Renee ringde och frågade om vi skulle ta en lunch idag ! Självklart!!!

Hon är min bästa och sanna vän sen 26 år tillbaka, vi behöver inte träffa varann ofta eller sms a eller ringa för vi vet exakt vart vi har varann.

Hon har aldrig svikit mig och hon är en tjej man alltid kan lite på.
Hon och jag fick barn i samma ålder.

Vi har gjort såååå mycket sjuka saker ihop
Ha Ha
Hälften vågar jag inte skriva här men här kommer några saker.

-Vi snodde en cykel med barnsadel på efter en kväll på discot ägget som ligger i V-H
vi satte mig i barnstolen och Renee cykla, gissa vad som hände= vi ramlade så klart för jag kom inte ur.

-Vi har vart i en massa små slagsmål med tjejer och killar.

-Vi har varit ute i stan och då bodde jag i Skogås och renee skulle vidare till V-H
några gånger vakna Renee upp i Nynäshamn och en gång på baksidan av jägaren.

-Vi har hoppat sönder massa saker i hennes flickrum och hängt sönder fönsterbrädor

-Vi hade kommit på hur man gör fitt- fisar ni vet tjejer när man kan dra in luft i musen och sen pressar ut så låter det som en fis= alltså fittfisar, vi spelade in det på ett band och låg och lyssna och bara asgarvade hela natten
Tror hennes mamma & pappa tyckte vi var helt galna.

-Ibland när vi åt middag med hennes mamma & pappa kunde vi få sådana garvnojjor så vi fick lämna bordet men hennes mamma & pappa var alltid glada och började jämt skratta med oss

-Non gång när vi skulle till stan från V-H så kom vi bara till Handen för där var vi redan så packade
Renee mådde skit så jag lät henne sitta längst bort på perrongen medans jag skulle gå och hämta vatten till henne
Men innan jag var framme hos henne med den lilla vatten muggen i plast fanns det kanske 3 droppar kvar

-Renee har en asgullig kille som hon har hållt ihop med i 25 år och vi gillar varann jättemycket men jag tror alltid han har en liten klump i magen när vi ska hitta på nott för det händer alltid något
Ha Ha

Ja Ja ett litet smakprov


Jag älskar dig Renee!

Peace Maria

Kommentarer
Postat av: Kenneth

Renee, you go girl!!! Du har alltid varit reko!

2010-08-02 @ 01:26:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0