Festival.

Jag tog på mig min FutureTeens jacka och gick upp till festivalen och mingla runt lite



Det var ganska mycket folk trots regnet.

Det var stånd, musik och karuseller mm

Träffade en del kändisar...

........................................................................

Vi fick finbesök hemma oxo från Bagis, Inger & Kaj. Jag hade tyvärr inte ett skit att bjuda på bara lite godis.
Nästa gång så ska jag laga lite käk åt dom.
Jag är inte på G idag så jag var väl inte världens bästa värd.

Nu ska jag fundera på vad som ska stoppas i magen till kvällen

Love M


Kommentarer
Postat av: MyzaaN

Kul att du vill vara med iveckasn bloggaare!

I morgon kommer 10 st att slumpas fram :D Lycka till!

2010-06-12 @ 16:56:40
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0