Morning!

Kollade vädret , kan det bli bättre...
Fint idag sämre i morgon sen kanon igen.
Enligt en vän till mig som skulle hyra hus i Frankrike ska det bli runt 27-30 grader i 2 veckor till här i Sverige
 efter i morgon.
Han avbokade sin resa pga. vädret här

Låter för bra

Jag hoppas  verkligen att vi får ett bra campingväder

Birgitta, vi kan nog få in lilla dig i husvagnen,  Ha Ha syn för gudarna.


Om det blir för varmt löser man det så här!!

Nu ska jag chilla lite innan jobbet kallar
P O K
Maria


Kommentarer
Postat av: Birgitta "Blondie" Andersson

Maria, Darling!

Som vanligt får Du mig att skratta. Denna gång åt den festliga bilden.

Det var tufft att sitta i solen på Skansen igår i sex timmar. Men det var kanonmysigt!

Gubbarna håller på med stambyte - relining - i min lägenhet i dag. Igen! Kommer varken åt muggen eller datorn. Men jag tänker på Dig!

Kramar!

Biba


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0