Mycket Info.

Vi körde järnet på jobbet idag, flytta runt massa saker och massa pappersjobb som jag vill avsluta innan nästa vecka.
I morgon ska jag till revisorn.

Efter jobbet så hade jag ju mötet på



Kalles diagnos är klar.
Nu har jag 2 barn med ADHD men ingenting förrändras, för det har jag ju levt med hela tiden så att säga.
Jag älskar mina barn ovillkorslöst och kommer alltid att göra, skillnaden är väl att mina barn kräver mer tid av mig än andra barn och dom kostar skjortan , nu har jag 2 som tappar saker och tar sönder saker hela tiden mm men vår familj är jävligt energiska, glada och pigga och det gillas
Ha Ha

Birgitta! Ja Ja det kommer på mail, Jag älskar dig och tackar. Du rockar....
vill bara krama om dig.

Önskar alla en fin kväll, nu är jag pisstrött och ska mysa med vilda i soffan.

Love Maria




Kommentarer
Postat av: Daniella

Jag fick hålla mig hela vägen till Farsta. Då var jag nära på att kissa i byxan, kan jag lova dig.



Spelar ingen roll vad dina barn har för diagnos. De har blivit väluppfostrade och har alltid varit trevliga när jag har träffat dem. Du har jättefina grabbar, Maria! Kanske för att du är världens bästa mamma! :)

2010-06-09 @ 15:03:35
URL: http://daniellalamb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0