Pedofil.... Dööööööö....

I går hände det som inte får hända, jag själv fick höra det i dag på skolavslutningen

I går i min port  har en man med utländs härkomst (tyvärr har jag ingen mer beskrivning på han) gått in och bett en flicka på 9 år att passa port dörren medans han runkade framför henne, han hade också frågat henne om det fanns en toalett dom kunde gå in på.
När hon sa att hon inte ville hade han sagt att hon måste kolla dörren och att det bara skulle ta någon minut.
Det slutade med att flickan sprang ut gråtande på gården och där fick min son syn på henne. Hon berättade för honom vad som hänt och polisen kom...

Usch och fy
Han kan vara jävligt glad över att jag inte kom in i porten.
Han hade tydligen stått i trappen ner till källaren för att gömma sig och då hade jag haft ett jävligt bra läge att sparka ner honom i trappen.

Tyvärr så försvann han och vi har inte hört något mer..

För några dagar sen så varnade dom på TV:n att det härjar en pedofil i söderort och att föräldrar ska hålla uppsikt över sina barn för denna man håller till i bostadsområden och på gårdar.
Undra om detta är samma man.....



Gå och dö........................





Kommentarer
Postat av: kristel

Shit vad läskigt när det är i ens närområde... Hoppas de får fast honom. Det lär ju ändå sluta med typ böter eller något ännu mildare... Sveriges straffskalor borde ses över....

2010-06-11 @ 12:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0