Så mysig & bra danskesång



text

svensk översättning


Jag flänger runt,
jag vet inte var jag hör till, hey.
En till tur in till stan.
Vad fan ska det vara bra till.
Allt för länge har jag varit nattvandrare.
Så många snygga människor i inre Köpenhamn.
Ser en silluett, du försvinner med det samma,
var är du nu, var är du nu.

Kärligheten kallar nu i natt, kallar du.
Här är det för mycket larm, kan inte höra dig, uhu...
Kärligheten kallar nu i natt, kallar du.
Jag finner dig, jag ser dig för mig även om jag inte känner ditt namn.
Jag kallar på dig, jag kallar på dig.
Ja, jag kallar på dig. Jag kallar på dig.
Ja, jag kallar på dig. Jag kallar på dig.
Ja, jag kallar på dig. Jag kallar på dig.

Står här igen, och bränner mina pengar, hey.
Jag ser dig ute i mängden, och hoppar över ett hjärteslag.
Allt för länge har jag varit nattvandrare.
Så många snygga tjejer här i inre Köpenhamn.
Ser en silluett, du försvinner med det samma,
var är du nu, var är du nu.
Kärligheten kallar nu i natt, kallar du.
Här är det för mycket larm, kan inte höra dig, uhu...

Kärligheten kallar nu i natt, kallar du.
Jag finner dig, jag ser dig för mig även om jag inte känner ditt namn.
Jag kallar på dig, jag kallar på dig.
Ja, jag kallar på dig. Jag kallar på dig.
Allt för länge har jag varit nattvandrare... i inre Köpenhamn.
Ser en silluett, du försvinner med det samma,
var är du nu, var är du nu.

Jag kallar på dig, jag kallar på dig.
Ja, jag kallar på dig. Jag kallar.....
Ja, jag kallar på dig. Jag kallar på dig.
Ja, jag kallar på dig. Jag kallar på dig.
Ja, jag kallar uhhuuu kallar uhhoooo...
Ja, jag kallar på dig.
Ja, jag kallar uhhuuu kallar uhhoooo...
Ja, jag kallar på dig.



MMMMMMMM I LIKE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0