Sjuttondejuli

I dag är det Torsdag och det är sämre väder igen, jag har i alla fall haft en fin dag på semestern

Tjoho det får man vara glad för...

I dag tar jag dagen som den kommer
I morgon ska jag umgås med Kaj & Inger om dom mår bättre
På Lördag ska min mamma komma hit och vi ska fira min gudson Oscar som fyllde år i Tisdags.
På Söndag ska vi på lunch och kalas hos Preben & Teresia, Pontus och Lukas fyller 6 & 10 år



          humöret


          vädret

Nu ser det ut som om vädret blir bättre, kanske gubben ändrats senare Ha Ha...

Vad ska ni göra idag da?

                                                          Ha en härlig Torsdag...
                                   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0