Söndagmorgondentjugonde.

                                                           
                                                        

God morgon, i morse vaknade jag pigg som en mört klockan 7.
Jag har fixat lite hemma och jag är i tvättstugan och stökar.

Vid 13 tiden ska vi på Kalas och sen ska jag åka och lämna tbx en tröja jag köpte till Kalle igår.
Maxan ska åka med Sandras pappa till en skjutbana idag och få testa på att skjuta med riktiga vapen.
Han tycker det ska bli kuligt.

Vad ska ni göra idag?

                                                             Kram på er

Kommentarer
Postat av: Jenni, mamma till Nova

Jag känner mig skitförvirrad. Jag har fått för mig att man inte får någon tid alls för varandra, att det blir jättejobbigt med två i ungefär samma ålder osv. Det jag är mest orolig för, är att om vi skaffar ett till barn så kommer jag säkert ha skit svårt att hitta jobb sen. Jag har ingen utbildning och varit borta från arbetsmarknaden i 2 år då :/ Det är nog jobbtankarna som gör att jag blir mest osäker. Kram

2010-06-20 @ 13:06:04
URL: http://jennisfamilj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0