Svar på Frågan.

Inte Körkort



Nej jag har inte körkort men jag har typ haft körkortstillstånd i 22 år . Ha Ha
Det är sant.
Först hade jag det med Max pappa och körde runt som en galning och ibland var man så dum att jag satte mig i bilen själv och körde iväg, Fy på Mig
Så köra bil det kan jag men jag kan fan inte backa och fickparkera.
(måste öva på det)
Nu har jag 2 handledare sen 4 år tbx och det är Kia och Henning så jag har all chans i världen att driva runt men jag glömmer bort det, Kia tjatar jämt att varför kör inte du?
Jag vet inte om intresset inte riktigt finns där eller om mina nerver spökar.

Jag är en sån människa som tar tid på mig med allt för jag är så skraj för att misslyckas, samma sak med jobbiga samtal mm då skjuter jag upp det så länge jag kan för att jag blir orolig för utgången men oftas är det inga problem och då blir jag arg på mig själv för att jag skjutit upp det så länge.

Ja Ja sån är jag

Nu har jag vart och hyrt massa filmer igen

Sherlock Holmes =Action
Alphabet killer= Thriller
Fish Tank=Drama
Daybreakers=Vampyrfilm/Actionthriller

Lämnar recensioner sen.

I kväll blir det chill.

Love Maria


Kommentarer
Postat av: Inger

Jag tror faktiskt att ditt körkortstillstånd med mig gäller fortfarande, det gjorde det i alla fall för Emma och jag tror att ni fick det ungefär samtidigt.

2010-06-03 @ 22:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0